Fungersr...Fungerar inte

Jaha, här sitter jag med en gammal dator som knappt fungerar. Men den får duga tills jag har råd med en annan...Pappa tycker MAC, det tycker nog jag med!!
Idag ringde dom och sa att jag inte behövde jobba.Blir lite kinkig då det står på  schemat och jag faktiskt inte är timanställd. Plus att jag har en skitlön och behöver mina pengar! Jag har även varit sjuk en dag denna månaden!!! Jävla skit pengar.

Men, MEN, jag var på körskolan!!!!!!! * tututuuut*(trumpetfanfar). Det gicka ganska bra, sedan körde jag, det gick rätt så bra, kan alltid gå bättre. Det är jobbigt med mörkerkörning tycker jg...Läskigt!! Jag är mörkrädd och jag o pappa körde på någon liten skogsväg som jag inte tyckte om. Men jag lär mig. Ska även köra lite imorgon med. Och så hoppas jag pappa kan köra lite oftare. Behöver det nu. Eftersom reglerna tydligen har ändrats och man måste göra upp-skrivning/körning inom en viss period. Skulle vara skönt att kunna ha det överstökat och känna att jag med gott samvete kan fortsätta att köpa skor!

Imorgon ska jag till veterninären med Ingemar. Äntligen ska min lilla plutt få bli undersökt. Är så nervös att det ska vara något större fel på honom och att det inte kommer vara lätt att rätta till!!


Ska snart gå och sussa, imorgon blir det iallafall jobb! Kl 7 börjar jag och man måste ju se proper ut!!
Ska kankse slå en pling till mamma innan jag somnar med!!
Godnatt



Kommentarer
Postat av: Lina

va fan..säg itne att du gått o skaffat dig en orm???!!!

2008-10-28 @ 08:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0