Gilla jorden

Fick en länk till denna sidan GillaJorden.
Och jag gillar jorden, mycket!Försöker alltid köpa ekologiskt och närproducerat om det går. Och förstår mig inte alls på muppar som inte kan lägga den där ynka kronan extra för en god saks skull!

Har även pratat med min underbara faster, som ska hjälpa mig med min blogg. Eftersom jag vill att den ska vara mer personlig! Så vi ska försöka hinna träffas nästa vecka och prata ihop det lite.Kommer säkerligen bli massa annat tjatter också...Om jag känner mig och min familj rätt!!

Usch vad trött jag är, men jag måste vänta på att tvätten blir färdig, vi matade Ingemar innan och han kramade musen så hårt att inälvorna åkte ut lite, stackaren måste varit jättehungrig. Han har inte fått mat på ca två veckor, för han har ömsat och då vill jag låta honom vara! Min lilla sötnos är det!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0