Ginger

Jag har fuskat! Idag när jag var i affären, köpte jag glögg, ädelost och pepparkakor! Det är inte ens november och för mig innebär det aTT jag fuskar lite. Ungefär som att öppna julkalendern i förtid...BIG NO NO! Men kunde helt enkelt inte låte bli. När jag kom hem, hade värmt glöggen och kröp upp i soffan, blev jag sååå lycklig! Julen är snart här och det ska bli underbart! Så mysigt. Jag älskar julen, all mat och allt myspys och pyssel. Ja allt som hör julen till!!
Nu började jag längta rejält!



Detta äret kommer bli kanon, tror hela familjen(mammas sida) kommer vara samlad, det blir en del.
Plus att just nu längtar jag hur mycket som helst efter mormor och morfar!! Då blir det extra mysigt att tänka på julen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0