Gratis är godast

Denna lördagen har inte varit jätte händelserik. Sover så himla dåligt så jag har bara varit trött hela dagen, men jag och Polly var ute o kollade lite möbler på MIO och så hittade jag ett par vinterskor för 99:-. Ett jädrans fynd!

Vi var inte i några klädaffärer och tur är väl det.

För er som är intresserad av kläder finns det en sida:Gratiskläder.se

Klicka in på länken och bli medlem, du har chansen att få hem presentkort till klädbutiker, helt GRATIS!! Knasigt!

Nu ska jag och mamma gå och handla lite och sedan laga mat...Mums...Fläskfilé med gräddsås och risotto och någon mumsig efterrätt! Inte helt fel.
Det är så skönt när man flyttat hemifrån, då blir det liksom hur myxigt och kul som helst att åka hem till sina föräldrar och hälsa på. För det tillhör inte vardagen på samma sätt som innan.

So long så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0