Helt plötsligt gillar jag dansband

Jag har väl aldrig varit ett speciellt stort fan av dansband, men efter att ha tittat på SVTs "Dansbandskampen" känns det som jag, kanske, kan börja bli en liten dansbands tönt. Jag kommer inte springa och köpa den första skivan jag hittar, men jag kommer försöka följa detta på lördagar. För det var riktigt roligt!

Jag är riktigt proppmätt. Först fläskfilé och efter det, vitchoklad gratinerade blåbär och hallon.

Fläskfilén är hur enkelt som helst att göra
Ta bara en fläskfilé, skär i bitar.
Blanda 2 dl creme frachie
3 dl grädde
½ tsk sambal oelek
½ dl soya
Häll över filén och ställ in i ugnen på 175 grader i en timma. Färdigt! Hur enkelt som helst.
Man kan ju även ha kottletter.

Eftersom jag sitter på mammas dator, hittade jag lite gamla bilder på den. Det är roligt!

Det är väl i stort sett den enda pussbilden jag har på oss!

Nån partykväll.

Japp nu har ni sett litegrann, gamla bilder iofs men som sagt, INGEN KAMERA. Nu ska jag umgås med mamma igen

Hoppas ni har en toppen lördagskväll!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0