Mooorning

Idag ställde jag klockan på 08.30. Tänkte jag skulle gått upp till körskolan ett par timmar för att sedan börja tvätta vid 12. Men nepp...Jag har legat o snörvlat och hostat hela natten o morgonen så jag vaknade 11.54! Jag som tänkte va så duktig och ta tag i det där förbannade körkortet. Men får väl ta det när jag är pigg och frisk igen då.

Nästa månad ska jag köpa en kamera...Jag orkar inte vänta tills julen!hihi*Egentligen borde jag väl köpa en ny mobil också, den håller på att lägga av ibland, sådär mitt i samtal osv. Någon som vet vad det kan vara för fel?
Kan det kanske ha att göra med att klumpiga Jag tappade den i vatten, det var iofs x antal månader sedan, men ändå.


So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0