tic tac

Just nu går klockan sådär sakta, men jag sitter ändå och önskar att dagen var lite längre. Slutar 15, har lite ärende att göra på stan, sen kommer Fester hem och ska hjälpa mig med msn, efter det ska jag hinna till veterinären 17.30, övningsköra och sedan äta middag hos mamma kl 19. Tror inte jag kommer hinna köra så mycket, får kolla om pappa hinner innan djurdoktorn!

Fick mitt nya schema idag, är nöjd med det!!
Ska börja jobba varannan helg, så det kommer förhoppningsvis klirra lite extra i kassan!! Det är aldrig fel!!!


Slutar om en halvtimma, underar om det kommer kännas som en evighet!`??


Kommentarer
Postat av: Faster

Hoppas det går bra hos djurdoktorn!

kramar

2008-10-28 @ 17:10:48
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0