Tråkiga nyheter

Go' kväll!
Eller bara kväll...

Denna tiden brukar vanligtvis hantverkare ha ganska dåligt med jobb, vad jag har förstått det som. Detta innebär en del förändringar hos vissa familjer. Stora som små...
Så idag fick vi reda på att Klingen måste flytta ett  tag...Eller TVÅ JÄVLA MÅNADER rättare sagt! Visst han är hemma på helgerna, men va fan!
Även om man íbland springer omkring och irriterar sig på småsaker som smutsiga strumpor, fisar, obäddad säng...eller just ja, det är ju jag. Ja men iaf, det finns småsaker som är irriterande, men det är ju bland annat dom jag älskar. Det är saker som tillhör vardagen och som jag inte vill vara utan.

Exempelvis: Jag har tjatat om en ny o större säng i flera månader. Nu får jag ju det, iallafall en stor säng för mig själv. Men detta "självet", det är jobbigt. Jag vill kunna lrypa ner i vår lilla säng och mysa, jag vill kunna göra det varje kväll, även om det är något jag inte gör nu! Jag vill ha den valmöjligheten! Det tror jag Klingen också vill ha!

Men nu har vi inte den valmöjligheten på ett tag och det enda man kan göra då är att se det från den ljusa sidan! Det är bara två månader, vi får se hur pass mycket vi klarar av det kan bara gå bra eller skit! Men jag tror inte det kommer vara några större problem. Det är väl just att det kom så plötsligt och oförberett på alla möjliga vis. Plus att jag är världens känslomänniska. Jag börjar lipa och har världens klump i magen. Fy FAN, säger jag bara, jag kommer sakna han så otroligt mycket!

Detta är egentligen ingen stor grej så, jisses han kommer hem om helgerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0