Uppslukad

Jag har suttit här i lite mer än en timma nu, jag blir så uppalukad av vissa bloggar att jag  t o m har glömt att vara mörkrädd.
Sedan är ju tv:n ganska bra sällskap ibland med. Skönt att ha något i bakgrunden sådär tycker jag.
Nu när jag tittar på klockan inser jag att dagen kankse inte kommer bli som planerat imorgon heller. Jag hade tänkt gå upp i hyffsad tid, äta lite fukost, gå ner till körskolan, städa och ta en liten fika med Jinn.

Det blir ju spännande att se hur mycket utav det som kommer göras.

STÄDA är ett stort stort stort måste nu, jag har ju blivit sådär duktig, så nu när det är minsta lilla stökigt mår jag faktiskt dåligt och blir stressad. Det är ju både på gott och på ont!!
Något som däremot inte kommer göras, är att tvätta Klingens kläder. Han lämnade mig med stora monster dammråttor och MASSA disk, där jag knappt använt något. Så detta får bli min lilla hämnd. Höhö.


På tal om ridning i det tidigare inlägget: Min Faster var och red islandhäst för ett tag sedan och nu tycker hon att jag ska följa med någon gång. Det gör jag mer än gärna!! Bara säg till nästa gång så hakar jag på!!

Nepp nu måste jag stänga ner så jag iallafall orkar leva imorgon!

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0