Hur kommer det gå med kläderna då?

Har blivit enormt dålig på detta med bloggen.
I förra helgen fullde min kusin 18! Var hur mysigt som helst att dricka lite öl med henne. Nackdelen var att jag könde mig lite gammal och att jag skulle upp och jobba morgonen efter! Men det gick bra ändå.

Nu har jag varit sjuk i en vecka, jobbade helgen ändå...Grymt jobbigt faktiskt, fast det är ju inte tusen gånger roligare att vara hemma o inte få pengar.

Idag tittade jag på Las vegas o så var det nåt julavsnitt...Jag längtar så mkt efter julen. Frank Sinatra, Kalle, skinka, korv, köttbullar och min härliga underbara familj. Jag har inte firat jul hemma med familjen på två år...Men detta året ska jag göra det, o det ska bli helt underbart! Jag längtar efter familjen enormt mkt.

Igår kom mina skor och min nyårsklänning från ASOS. Har blivit min lilla favvo på nätet.

     





Kanon nöjd...Men nu såg jag att de har 50% på skorna så jag blev minsann lite surig nu, men men...

Önskar att jag hade en kamera så ni kunde få se sakerna på. Men snart är det jul o då kan jag önska mig en kamera, annars kan jag köpa en ändå...Men nu ska jag börja spara pengar har jag tänkt. Det kanske ska bli mitt nyårslöfte. Jag tror minsann det. Där ska jag stå i min alldeles underbara klänning och lova mig själv att bli rikare.Hur kommer det gå med kläderna då??

Jag vill verkligen ha en stor fin garderob och göra iordning...Men det kommer, det kommer.

Nu ska jag surfa runt o kolla lite gosaker...
Ha det underbart o jag ska försöka att inte dröja så otroligt länge till nästa gång...
Tjing
                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0