Hurra hurra hurra

Ikväll har jag varit ute o ätiti med min mamma o hennes vänner. Vi överraskade henne på Montematre med folk hon älskar och god mat. I tisdags fyllde hon nämligen år. Då åkte jag hem till henne o äveraskade henne med middag efter jobbet, sen kom moster och överaskade också, så fikade vi. Helt underbart var det. tråkigt att jag var tvungen att gå hem för att sova ikväll, ska nämligen upp o jobba imon. Men jag har inte kunnat somna än så jag tänkte att jag skulle skriva några rader...Verkar ju bara bli en gång i veckan nu. O det är ju inte så skoj. Får bättra på detta.

Jobbet går helt ok, börjar komma in i det mer o mer...O det är ju ett plus. Det är ganska roligt, men läängtar tills jag kan jobba helt själv, utan några större problem.
Ingemar min lille plutt verkat må bra, vi har varit lite oroliga för honom, han har bara varit på ett ställe i terrariet, men nu rör han lite mer på sig, o det är jag glad för.

Igår var det utgång, så JÄVLA tråkigt. Igår var Karlskrona mer dött en någonsin. Det var knappt halvfullt på Nivå ens. Ne usch jag hoppas att någon ska knacka på dörren en dag o har kommit på världens grej för våran stad, så dess invånare ska känna att det är roligt att bo här. Jag vill flytta!!Vart vet jag inte, men flytta vill jag.
Ibland har man sina ups and downs.

nepp nu måste jag sova...
Godnatt alla människor.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Du är finast i hela världen! Tack för hela förra veckan! Och alla veckor innan och efter...

2008-09-17 @ 19:53:11
Postat av: Linda S

Det är klart att du inte har roligt ute om du inte är med mig Jossan!!!!!!!!! ring mig på lördag så festar vi ;) pussipussy ;)

2008-10-02 @ 21:01:21
URL: http://soderquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0