Jobb jobb jobb och lite snurre där någonstanns

Jag jobbar nästan röven av mig känns det som. Det är ju helt ok kul när lönen kommer. Men skulle faktiskt vara skönt att ha lite ledigt någon gång.
Jobbade hela påskhelgen. Efter det vars jag ledig hela två dagar. Då åkte jag ut till Stugan och vilade upp mig. Himla skönt. Hann plugga på den där...körkortsteorin. tror jag det heter. Körde en hel del också. Sedan har jag fixat bil!!! Hur underbart som helst. Ett bamse tack till Davis som lånar ut sin bil till krocksäkra mig!

Nu kallar jobbet.

Kommentarer
Postat av: Faster

Om du får nån ledig stund, så är jag redo för en fika och inspektion hos dej =))

puss

2009-04-18 @ 09:28:52
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0