Lyckliga gatan






Idag känner jag att mitt humör är på topp! Jag slutar tidigt(1500) Och vädret kommer vara kanon.
Håret ser inte speciellt för jävligt ut. Ska bara köpa lite silverschampoo(tips någon?), sedan är kakan bakad!; ) Det är ju inte så konstigt att det blir lite smågula nyanser, höhö...
Igår vart jag och Josse ute och hämtade bilen. Himla härligt, så nu drar jag och Mutti igång med övningskörningen!!! Körde en sväng igår, hur roligt som helst!! Älskar att köra bil! Fattar egentligen inte varför jag inte tagit mitt körkort redan. Men så går det när man är fattig och lat; )
Lördag har jag lite inflyttningsfest. Är det någon som känner sig glömd är det bara att höra av sig. De flesta är välkomna! Haha. Lite lekar och grill och massa trevlans!

Nu ska jag jobba vidare.

Kommentarer
Postat av: Faster

Jag kommer..... tar korv med mej asg

2009-04-23 @ 17:42:13
URL: http://kito.se/majsan
Postat av: Lina

Haha, så du läser min blogg.

Jag har varit inne och snokat på din några gånger också :)

2009-04-24 @ 20:09:50
URL: http://lejhk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0