partyyyy...poooper

Inflyttningsfesten vart redigt skoj, jag blev supernöjd. Satte ribban ganska högt för mig själv känner jag.Haha.
Sprang in på kontot en sväng nu. Ingen trevlig syn. Men så är det. Jag har ju skjutit upp både körkort och tandis ett himlans tag nu. Så nu får det vara fattigt.!Men det är ingen meniong att deppa för det. Det kommer alltid ljusrae tider.
Ikväll ska alla dricka öl och grilla, eller åka till Lund. Jag tror jag skiter i sånt där. Dricka öl kan jag göra iofs...Kanske grilla. Men det blir en lugn kväll faktiskt. Kankse blir lite gratis gallaj i helgen. Honeybun har ju sprungit omkring och fyllt år. Det ska vi väl fira. = )
Körde som en kratta igår. Mina byxor sprack i förrgår...Kontot är i botten. fast livet är fan toppen!! Denna månaden skla jag lägga massa energi på körkort och träningen! Har ju inte råd med annat. <haha...
Föresten, är det någon som har två kattungar på G??? Hojta då! Jag är på lite jakt.  = )...Det kan jag lägga pengar på!!!; )

Kommentarer
Postat av: Lisen

När slutar du då sweet? bara ring sen =)

2009-05-04 @ 12:19:02
URL: http://louiseferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0