dagens

Dagens ledsamhet:Är för tillfället och kommer vara fram till nästa ledsamhet, att jag inte får ledigt eller NÅGON som kan byta min tid imon, jag vill vill vill gå på denna hockeymatch. Och ärligt, igår häll jag nästan på att börja lipa för att jag inte kommer kunna gå!

Dagens lycka: Det plingade till i mailboxen

Dagens roligaste: Jag och BajsSandra började hoppa som två idioter i hennes lägenhet. Folk som såg blev rädda och sprang iväg.

Dagens mys: Åka till bästaste Farmor o Farfar och käka middag

Dagens mat: Biffar me potatis och sås. Helt J*V*L*A underbaart med husmanskost!

Dagens att göra men inte bli av: Städa mammas lägenhet, in till stan och köpa grejjor, gå upp tidigt

Dagens blev av: Tvätt

As I said. Är dock lite deppo idag, jävla att matchen är imorgon!

Men vi håller tummarna för hockey killarna! Faan vad giiiiitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0