minnesbilder

igår härjades och huldades det en hel massa. Fantastiskt rolig var det, fram till jag insåg att jga egentligen inte minns så mycket alls från igår. Alkhol är tydligen bara bra för kropp o själ i måttliga mängder? Men med hedern i behåll, tror jag, steg jag upp i morse kl 14 för att ta livet och tjuren i hornen. Sedan insåg jag att vad som än hände kvällen innan, vad som än sas så är det gjort och livet leker och är fröjd ändå. Av någon fantastiskt lustig anledning är livet bra allt bra nu, oavsett vad som hänt
Bilder från gårdagen återkommer när jag är i trim för att gå bort och hömta kameran i MAXs översta låda

Nita o jag på folkmusik uppspel i tvåan eller trean, skitsamma, vi rockade iaf



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0