rumpan...guds gåva till kvinnan...Och mannen

guds gåva till mina föräldrar var jag. guds gåva till mig är min rumpa.(detta är något jag fått bekfäftat av andra)
  Ibland får jag sånna där förvånansvärt elaka kommentarer som " tight as". Excuse moi? Den sitter där den sitter jag kan inte hjälpa det. Den är fin i kjol och byxor och ser faktiskt lika snygg ut utan kjol och byxor också.
MEN det är något jag avskyr när folk påpekar. Jag är bara 21!

MEN
när jag är 40 hade jag tänkt att folk ska komma fram och säga så till mig. Jag ska inte falla ihop till en säck, så frukta inte, JAG kommer finnas kvar. Helt klart! Därför var jag och Nita ute och sprang och snubblade i lördags/isöndags OCH igår!.stor prestation. Jag har haft träningsverk i gumpen.

Vilket förhoppningsvis är bevis att den kommer sitta där den ska sen också!

Kommentarer
Postat av: Faster

tack o lov brås du inte på din faster när det gäller gumpen. När jag var ung o vacker fick jag alltid höra att jag var sylasad........ hur kul var det på en skala =))))

ha en fin helg!

puss o kram

2009-02-27 @ 15:53:36
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0