wwweiiiiiiiiiiiiiii

Just nu sitter jag inne på så mycket spänning i maggropen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jag skulle vilja hoppa upp och ner till ingen energi fanns kvar i kroppen!

Nej
tyvärr är det inte för att jag fått ledigt och biljetter till matchen ikväll, utan för att jag har massa annat spännande i mitt liv. Givetvis kommer jag sitta som en tok klistrad framför dattan från 1900 och framåt, uppdatera knappen F5 kommer återigen vara min bästa vän . 
 Kom igen nu KHK !!
Och alla som läser bloggen måste hålla tummarna nu, fasen vad skoj detta är. Och här sitter jag, på jobbjevlet och kan inte vara med och skrika och heja. iofs är det något jag kommer göra här. Gästerna kommer bli bortskrämmda

Ha det bra, nu ska jag käka choklaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0