För tillfället

Just för tillfället är jag klar med bloggen. Ja alltså designen:) Har suttit här och druckit grönt te läänge nu framför datorn. För alltid är det något som inte stämmer. Men nu kan jag vara någorlunde nöjd iaf! Nu har jag en ny header som ska bli färdig. Behövs ju då PS. Som inte finns på min dator nu.
 Sover hos mamma inatt... Jag har proppat i mig risoni, lax med vitlökssås. Sååå gott. Efter det tog jag en burk annanas. Stilla sötsuget lite;) Har ju då bestämmt mig för att försöka hålla mig liite nyttig iaf. Det har ju aldrig varit min direkt starka sida. Men idag har det fungerat helt OK. Stod emot inköp av godi i affären innan! En stor bragd för mig. Men jag krängde lite kex o ost också. Jisses, livet är ju nu, varför inte njuta?
Imorgon är det jobb. Ska minsann försöka hionna gå ut o gå en prommis innan, kankse tom sola?

Nehepp, nu är denna donna trött.
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0