Skor skor skor

Jag sitter och surfar runt på massa skor, när det jag kommer behöva köpa snart är möbler! Inte klok e jag... Det jag ska "unna" mig är en kamera. Skor behöver jag inte ens. Men svårt svårt svårt är det att inte köpa. Skor är det plagg jag ÄLSKAR mest. Jag hade en period när jag gick skolan, jag köpte två tre par varje månad. Hur mkt pengar har man när man går i skolan? Nu börjar vår skorna komma in, kan jag inte köpa ett par, gråter jag bloood. Tur var att när jag väl hittade ett par, fanns de inte i min strl. Tur i oturen kan man väl säga.

Har lagat pasta med svamp och bacon sås. Ok, fäör att inte vara i mitt eget kök. Hatar att laga mat på jobbet, här finns inte alls alla kruddor o sånt som jag vill ha. Sedan käkade jag lite efterrätt. Hallon m aprikoser grädde och lite kokos!Mums...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0