Trygg

JAha sen kom en sådan där svacka igen...Där jag knappt ser åt bloggen på flera dagar/veckor...Orkar inte ibland...Ibland är det s¨mkt runt omkring...Men men
Idag har jag, ungefär som vanligt fikat med tjejerna...HAr fröken lLingon på besök så det blev varmchoklad, cheescake, två små chocklad kakor(marabou) och två koppar kaffe... Sen gick jag hem till Anna o Johanna o käkade chips, popcorn o mer choklad...Ett MONSTER e jag!!!

Senaste tiden har varit ganska vajsing för mig. Jag mår bra, men har en känsla av oro heela tiden i kroppen. Det är jobbigt! Jag har insett, eller inser mer o mer, hur viktigt trygghet är i livet. Veta bara var man är påväg spelar stor roll. Men just nu vet inte jag det., Jag vet inte ens om jag får behålla jobbet. Det är ju son där dum konjuktur och jag är bara på provanställning. Men jag löser alltid det. Annars finns alltid Norge, plus massa andra alternativ, som just nu är för avlägset för att nämna mer om just nu. MEN det finns alltså saker att göra, andra alternativ.  Det är viktigt att inte bara snöa in på saker som "ska" göras, ex plugga just nu eller just då. Jag har ALDRIG varit speciellt intresserad av plugg, hatar när folk bestämmer vad jag ska göra innan den o den dagen. Men det har ju faktiskt gått ganska bra ändå.

>Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0