gäddhängsdansen

Igår efter jobbet var det Jag, Bea och Anita som styrde kosan mot kära Nivå. Där drack vi öl och fick oss en massa skratt. Bland annat min gäddhängtävling med en stackars kille som fibrilt spännde muskler och försökte vara allmänt manlig och dryg och inte alls förstod det roliga i situationen. Jag hade såklart förlorat båda gäddhängstävling och stor arm-tävling mot honom. Men jag är inte den som ger upp i första taget. 
Efter detta styrdes resterande av resan mot STATT där vi hade en svettig, lurvig och fantastisk kväll. Ett gäddhänssvängande gäng och en gäddhängssvängande kväll jag sent kommer glömma.
Tyvärr stannade kameran hemma, jag som dyrt och heligt och praktiskt taget lovat bildblogg nu. Men det får komma en annan gång. Nu ska jag ta mitt gäddhängs-sönderslagna-huvud och jobba en bit


Kommentarer
Postat av: sara

snygg du är i håret!

2009-02-03 @ 17:37:33
URL: http://sarasrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0