XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Något jag helt glömde bort at dela med mig av innan var ALLA ex som sprang omkring på dansgolvet! Jag hittade hela tre o etthalvt. Den halva för att det mest var en lite flört någon gång under högsta´die perioden. Det fantastikst roliga var att jga hittade mitt äldsta ex och min första stora kärlek bredvid dansgolvet.  Jag har inte sett honom på ca 2,5 - 3 år! Vilket är sjukt länge eftersom denna personen upptog stora delar av mina tankar i 4 år!
Iaf blev det en glad överaskning, dock inte långbvarig för sedan försvann folk åt alla håll och kanter och jag styrde kosan mot bardisken för att känna mig mindre ensam. och med en corona i handen återfann jag återigen mina gäddhängsvänner, som vi nyss kom på var det ettt slän av vetelängd med!

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0