regn och rusk eller öl och snusk?

Denna helgen har varit planerad sen...säkert en månad tillbaka. Ett stort gäng ska/har åkt ut på en ö här utanför karlskrona. Vi ska grilla, dricka öl och fira nationaldagenoch säga hej till sommaren! Men, det regnar och ruskar idag, enligt smhi kommer vädret vara soligt, blåsigt och ganska kallt imorgon.
Jag har fått erbjudande att jobba denna helgen, vilket gör att jag verkligen tvivlar på om jag ska med ut imorgon eller inte. Är ledig alla helgen utom en i sommar, och har tagit ledigt på måndag. Då kan det ju inte sitta fel med lite röda dagen pengar?!
Tur är väl att jag inte behöver lämna besked förens imorgon innan 12. Då hinner jag ju känna efter lite...Regn och rusk, eller öl och snusk?

Kommentarer
Postat av: Faster

Vad bidde det? Rusk eller snusk ;)

Jag skulle inte vilja byta med dom som är på ön s

puss

2009-06-06 @ 22:48:33
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0