livet kan göra en nöjd

Eftersom att sova är det jag gör bäst på morgonen tyckte inte jag att jag skulle lägga mig efter jobbet igår, för att (som vilken vettig människa som helst) vara pigg idag.

Därför fick Nita komma hem och förgylla sin tillvaro med mig en runda, sedan fick hon förgylla min tillvaro en sväng också. Efter det tyckte Peter Pralin att vi skulle komma upp till honom, då var det jag, Sandra och Linn som styrde kosan mot sydligare breddgrader och gick till nivå. Där var det lajbans, om man nu ville det, annars vart det inte så lajbans. Men det gjorde inget. Jag hade en otroligt trevlig kväll!

Sandra insåg ett stort misstag jag hade gjort, när hon träffade personen O. Hon sa att hon var även villig att rätta till detta lilla misstag alldeles själv, ta saken i egna händer som man så fint kan uttrycka det. Detta vill jag inte kännas vid! Så därför kan det hända att en uppdatering kommer.
Ibland blir jag lite lätt insnöad på en sak, så som skavsår, eller bara Skavet. Hade Skavet varit utan Tråkmåns kanske det inte hade varit lika roligt. Men nu är det så. Och personer som Personen O kan få vänta lite bakom ett hörn, men bara lite.

När vi var färdiga på Nivå gick vi och åt en sjuhelsikes middag vid tvåslaget. Detta bestod av gyros och pommes och vart superb! Vi åt som vi inte sett mat på...minst en timma.
Sedan var det dags att gå hem, för en kort natts sömn. Först ett snabbt hej på exet som spatserade förbi, sedan ett snabbt Skavspan. (du är välkommen att tolka detta precis som du känner)
Sandra och skildes åt, för att två sekunder senare prata i mobilen ca en timma, innan hon beslöt sig för att jag skulle sova.

Nu sitter jag här, efter en inte alls händelserik kväll, och är lika kanon nöjd med livet som vanligt!...Jag önskar bara att jag hade sovit en bit extra.

Kommentarer
Postat av: Faster

Vad kryptiskt du skriver...... fattar du inte att man blir nyfiken?? Eller det är kanske det som är meningen =)))

puss

2009-03-14 @ 10:03:20
URL: http://kito.se/majsan
Postat av: Josefine

Usch ibland kan det bli en lite röra i huvudet på mig. Är för hemligt för att skriva något om egentligen över huvudtaget. men ibland spritter det i fingrarna och jag kan inte låta bli; ) Men lite nyfoken ska man väl kanske bli: ) Fick du mitt meddelande om hundarna??

Puss

2009-03-14 @ 12:42:56
URL: http://superjosefine.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag mår hyfsat!

Tack för din rara kommentar!

2009-03-15 @ 10:23:08
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0