Många gånger om blir det Bajs

Jag har flera tusentals gånger talat om hur underbara mina vänner är. Det finns inga finare, än dom vänner jag verkligen ser som äkta vänner.
Då har jag min så kallade bättre hälft Sandra AKA Bajs! Henne älskar jag så högt så att jag inte kan beskriva det. Det finns ingen som läser mig så bra som hon. Hon känner mig bätte än vad jag själv gör många gånger och jag VET, att oavsett så kommer vi alltid alltid finnas där för varandra. Vi kan se förbi alla hinder som vi stött på. För tro mig, det har vi! Där en människa jag aldrig varit så öppen för, jag vågar öppna mig till hundra och berätta allt. Jag är inte rädd att hon ska såra mig.
Det är skönt, för jag vet också att när jag lämnar rummet så sitter inte Sandra och pratar om mig. Hon låter mig vara och ta det med mig. Jag vet att Sandra aldrig skulle gå bakom ryggen på mig!
Hon lyssnar inte heller på vad alla andra säger om mig, undrar hon något kan hon fråga mig det.

Sandra har varit med mig genom så himla mycket saker, vi har skrattat, gråtit, skrikigt, bråkat och skrattat ännu mer! Hon har hållit om mig när jag mått dåligt och ledsen, förlåtit mig för alla mina dumma misstag jag har gjort. Jag vet inte hur jag ska kunna visa henne hur mkt jag faktiskt uppskattar allt hon gör och har gjort för mig!
Sandra är en trygghet för mig, Hon kan dra ner mig på jorden när jag är uppe och svävar i det blå. Vilket jag faktiskt ganksa ofta kan vara!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Låter härligt med en vän som henne, något att vara rädd om, det finns inte så många av den arten.

2009-03-22 @ 13:05:30
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hur har det gått, är Ingemar såld?

2009-03-23 @ 21:16:11
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Bettan:

Ja vi skänkte Ingemar för att par dagar sedan. Härligt att han får komma till någon som kan ta hand om honom som han förtjänar! = )

2009-03-25 @ 00:03:58
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0