mo ha ha ha ha ?

Jag är en väldigt glad person med mycket temprament. Jag kan skratta skrika och gråta inom loppet av två sekunder. Detta är ju oftast pga av lycka!

Nu när jag är nyinflyttad till mitt egna slott, har det visat sig att fler än mina sedvanliga vänner och bekanta, nära & kära fått lära sig att det aldrig, och då menar jag aldrig, går att underskatta ett skratt.

Ett skratt kan väcka dig mitt i natten
Ett skratt kan få en förbipasserande att le
Ett skratt kan få en person som inte är beredd på dess läte, att rycka till
Ett skratt kan få en person att narras
Ett skratt kan förgylla en hel dag

Därför fick min morbror här om dagen frågan av en kollega ( som fått den lyckliga lotten att bli min granne):
-Skrattar Jossan väldigt högt?


Kommentarer
Postat av: sis

hahahahaha underbart, det gör hon kan jag tala om! men det är ett glädjespridande skratt, sådetså! hoppas allt är bra!

2009-03-19 @ 18:14:27
URL: http://sarasrus.blogg.se/
Postat av: Linda S

Ja, hahaha!! undra hur många decibel det var i ditt skratt efter Pussyhat incidenten?? HAHAHA!!

2009-03-20 @ 20:55:09
URL: http://soderquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0