vingummin till förbannelse

det är något särskillt med dom vidriga på färgkorvarna i påsen. man tar en, man tar två man tar fyrtiosju. sen mår man illa och har någon jobbigt och sträv känsla i munnen. till förbannelse fortsätter man äta, käkarna gör ont och blöder av allt tuggande. när påsen är slut drar man sig inte det minsta för att öppna en till. men emellan kränger man gärna en choklad, två varma mackor och massa morotskaka.

fast det vet ju egentligen inte jag något om, det är ju inte mig jag pratar om

Kommentarer
Postat av: Bettan

Fniss!

Jag förstår att du måste parta i ditt nya vuxenliv, du kan ju ta en vit månad en annan gång.

Grattis till lägenheten!

Min dotter är på väg att skaffa egen bostad med pojkvännen, men jag tycker det är skit, jag vill att dom ska bo kvar hemma, men jag kan inget göra.

Jag har ju flyttat hemifrån själv och tyckte det var toppen.

2009-03-06 @ 22:36:56
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: johan von Schlanbusch

Hej!=)

Aså det där godiset är mitt favorit godis! är så jäklans gott att man dör=) Annars tycker jag att du hade en fin blogg hehe;) hör av dig vettja;)

2009-03-07 @ 22:38:44
Postat av: Liiiiisen

Rätt! sååå rätt!haha

2009-03-07 @ 23:38:04
Postat av: Anonym

är pulsen en kroppsdel?

2009-03-10 @ 18:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0