Faster

Min faster efterlyser bilder på Pördey. Jag har bara en, men den är inte snäll att lägga ut. Så därför ska jag mysa extra mycket ikväll så han blir from som ett lamm och jag kan få en blogg bild. Jag lovar, det kommer en Pördeyuppdatering! =)


Det var länge sedan jag la upp min ÖNSKELISTA, ni måste ju ha chansen att göra rätt;)
Årets önskelista:

* Ed Hardy...Inte personen i fråga, men kläder/skor. Googla... Helt underbara saker.

* Naglar. (Alltså förlängning)

* Lämp (Förmodligen kommer mitt lämp gå ut innan jag tar mitt föbannade körkort, därför önskar jag mig det...Igen!)

* Kitchen Aid. Jag vill måste vill måste vill måste ha deras degblandargrej. Åååhhh vad den är fiin!! (En vit ska det vara)

* Tatuering. På SickBoys (Förlåt morfar, men jag kan inte låta bli. Men jag vet ju att du alltid älskar mig ändå=))



Kommentarer
Postat av: Faster

ser jag fram emot ;)

2009-11-04 @ 22:26:12
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0