Duktiga jag...klapp på huvudet!

Kl är strax 17:00. Jag är sjuukt trött. Men detta kan väl vara en chans att vända tillbaka dygnet. Om nu det kommer hända.
Jag börjar kl 7 imorgon, ikväll vill Linn att jag ska följa med och ta en öl. Ja det vet vi ju att jag har svårt att tacka nej till. Imorgon blir det säkert också utgång, och alltså en kort natts sömn, för att jobba morgon på söndag med. Det betyder att jag på måndag kommer ta igen alla förlorade timmar. Därmed tillbaka på ruta 1, igen!!!!!!!! Jag vet, jag är inte speciellt smart. Men som jag sa till Hanna idag, man är bara ung en gång i livet, och då är det lika bra att vara det!

Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

ja, det är inte lätt.

Har hört nu att en har fått feber och svimma hemma efter att ha tagit vaccinet (gravid) :/

2009-10-24 @ 20:20:08
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0