ett monster, som gråter och skriker. Helt i onödan?

Alla vet att tjejer har mens. Alla vet att tjejer har PMS. Vad inte alla vet är att PMS är hemskt. Jag mår jättedåligt vissa dagar när jag har det. Blir sur, arg och ledsen för i stort sett ingenting. Igår blev jag ledsen på Pördey, han skulle äta och sen gå och kolla på fotboll.
Jag skulle alltså stå och laga mat och sen få vara själv när maten var slut på tallrikarna. Jag som vill umgås med Pördey.

Jaha?  Då tyckte jag att han lika väl kunde äta en Jävla Pizza. Lägg märke till att det inte skulle vara en vanlig pizza, utan en JÄVLA pizza. Sen hackade jag grönsaker till förbannelse. Jag hatade de små morötterna, jag hatade potatisen. Jag bara hatade... Sen blev jag ledsen.

Jag blev ledsen på mig själv. Det är en jobbig känsla det här med PMS. Varför blev jag arg på morötterna liksom?
Sen höll Pördey om mig och sa att det inte gjorde något. Nu vet ju han att jag blir sån. Och det var ingen fara.

Tack gode gud för att jag råkar ha världens bästa pojkvän. Det är det ingen annan som har...Men säg inget till honom. Han blir så stolt då!; )


Kommentarer
Postat av: Faster

Man kan få akupunktur mot PMS. På mig funkade det skitbra!

Var rädd om honom =)))

puss (o tack för samtalet härom kvällen ;))

2009-10-07 @ 09:23:32
URL: http://kito.se/majsan
Postat av: Jossan

Ja Pördey måste jag vara rädd om = )

Jaså?? Det hade jag ingen aning om, men jag är ju så förbaskat nålrädd. Men blir man gladare är det ju verkligen värt det! Hur hittar man till ett sånt ställe?

Tack själv = ) Puss

2009-10-08 @ 10:55:45
URL: http://superjosefine.blogg.se/
Postat av: Faster

Fråga nån barnmorska om det finns något sådant kvar i landstinget.

puss på dig lilla plugghuvud ;)

2009-10-09 @ 17:25:06
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0