Jul jul strålande jul

Eftersom jag är så omtyckt och folk undrar vad jag önskar mig i jul klapp är det dags att börja på önskelistan nu.

Årets önskelista:

* Ed Hardy...Inte personen i fråga, men kläder/skor. Googla... Helt underbara saker. (se bild nedan)

* Naglar. (Alltså förlängning)

* Lämp (Förmodligen kommer mitt lämp gå ut innan jag tar mitt föbannade körkort, därför önskar jag mig det...Igen!)

* Kitchen Aid. Jag vill måste vill måste vill måste ha deras degblandargrej. Åååhhh vad den är fiin!! (En vit ska det vara)

* Tatuering. På SickBoys (Förlåt morfar, men jag kan inte låta bli. Men jag vet ju att du alltid älskar mig ändå=))

Bild tagen från Stayhard.se. Se Ed Hardy produkter!




Denna listan kommer givetvis uppdateras. Så håll utkik!!

Annars då? Jo jag ringde vårdcentralen idag. Min trötthet kan bero på att jag (som vanligt) ligger inne på URINVÄGSINFEKTION!! Det är himla roligt att ha!!

Så på fredag ska jag dit och testas. Sen får jag mitt pencilin och sen kanjag se om tröttheten går över. Gör den inte det är det dit igen på tester.

Jag hoppas det beror på infektionen. Sen kan jag hoppas att den inte gått för långt. Men tyärr kan det ju öven bero på den som jag har haft hugg i magen osv. Men jag hoppas givetvis att den inte gått så långt och blivit farlig för mig.

Så när jag är piggare, ska jag minsann ta tag i mitt liv...Oohh vad jag längtar tills jag kan leva lite; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0