Ångest

Jag gillar att prata...Skulle nog vilja påstå att jag älskar att prata. Men just nu ångrar jag mig och min stora trut om mitt skitvad med Ella.

Varför skulle jag slå vad om att jag skulle hålla mig så länge? Inte ens chips får jag äta. Det är ju inte ens godis...Det är ju potatis. Och sen är man bjuden på kalas hit och dit. Där finns säkert godis och chips...Ska jag sitta och knapra nötter och dammiga popcorn!! Ååhhh, alltså ingen förstår mitt lidande. INGEN!!!

Jag vill inte ens räkna efter hur lång tid sedan det var jag gottade mig med en chipspåse. Inga fler 2 kilos påsar att sukta till.
Inte 76 dagar!!!!!!!!!! Är det någon som förstår hur mkt det är??? 76 dagar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det är nästan så ni blir gråtfärdig åt mig va? Jag blir iallafall det.

Jag kommer dö knall fall av socker-onyttighetsbrist!!

Kommentarer
Postat av: ella

Mohaha! Jag bara njuter=)

2009-09-17 @ 00:38:14
Postat av: Faster

pepping::::: DU KLARAR DET HÄR SOM EN DANS!!!!!!!!!!!!

puss lilla brorsdotter =)

2009-09-17 @ 09:01:09
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0