jädra skit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...Ja verkligen. Jädra skit är det! Jag har sprunigt omkring och nervösat ner mig toltalt! HELT I ONÖDAN!!!!!!!!!!!

Vad underbart!!! Jag hade en kanonkväll igår, festen var så himla rolig och trevlig och trots att jag kände "Bosse Dammtuss under bordet" bättre än någon annan, blev det många goa skratt. En toppenkväll.
Men det absolut bästa, måste jag säga, vart Pördeys familj. Jag fick t o m träffa Farmor Pördey och Farfar Pördey!! = )
Jag fick en kram av Mamma Pördey med en gång, sen vart isen bryten. ( Eller hur man säger?!) Jag har sprungit omkring och varit nervös helt i onödan. Och längtar faktiskt till nästa gång jag får träffa de!


Kommentarer
Postat av: Malin A

Sötnos! Du hade absolut inget att oroa dig för! DU är en toppen tjej som vi är glada att ha fått till familjen! Trots att du är en kleptoman!asg KRAM

2009-09-29 @ 08:27:39
URL: http://vitomaty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0