Fit mama

Idag kom mamma förbi och hjälpte mig med packningen. Hon, mormor & morfar hade varit ute och plockat svamp. Så dessa hade hon med sig, plus fyra gigantiska fjällskivling!
Så himla gott! Först smörstekte vi de, sedan stuvade. Riktigt god middag!

 

Det är verkligen mycket att göra nu. Jag känner i huvudet att jobbet har börjat. Men snart åker vi på en tvåveckors semester till SPANIEN! Vad detta ska blir härligt. Efter flytt och renovering så kommer det bli den riktiga semestern i år.

 

Idag har jag även fått hem ett par mammabyxor! Ett enda par jeans hittade jag i min lilla strl, nästan lite stora, men jag bryr mig inte. De är sköna och sitter absolut inte för slappt! Känns underbart!

 

Slänger in en magbild med...Bara för att det är så mysigt!


(samma bakrund som sist, den med minst kaos i hemmet just nu;) )

 

 

Hoppas Ni har haft en underbar dag! Ska lära mig min dator bättre så jag kan slänga in lite mer bilder.

Snart är det dags för inflytt i nya lägenheten! Längtar! Då blir det före/efter bilder!

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0