Glest på inlägg

Ja denna helgen har ju som sagt varit flytthelg, det har inte varit lätt att hinna med att blogga då.

Just nu sitter jag och kikar runt lite på olika barnvagnar. Vi har ju redan en, men det skadar inte att se sig om efter olika alternativ. Jag är ute efter en prefekt vagn, någon som känner igen sig;) Gärna med svängbara hjul där fram, men som ändå är kraftiga och klarar av slask osv. Jag fick några tips på familjeliv, men vi får helt enkelt åka runt och kika.

Något annat jag hunnit kolla på idag är lite barnkläder. Jag och mammagick en liten runda på stan innan och OJ vad mycket smått, pluttigt och fint det finns. Det riktigt kliar i fingrarna, men jag ska INTE köpa för mycket nu, då det är väldigt svårt att veta vilka strl som kommer passa.


Men denna tycker jag är så otroligt fin! Särskilt med de söta små öronen;)

Något jag förmodligen kommer klicka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0