Tacofredag, fredagsmys, eller fredagstrött?

Idag hade vi pratat om bio, men efter att ha gått upp 7 varje dag denna veckan (japp, jag vet att det finns många som gör det varje dag, varje vecka, året runt), kändes det omöjligt för mig, som är kissig och trött hela tiden, att sitta i biomörkret och försöka se en film. Imorgon blir det lite sovmorgon, kanske blir det bio då?

Vi skulle gjort baconinlindade biffar ikväll, men helt plötsligt kände vi för något annat. En enkel med god pasta kanske? Vad?? Många verkar äta tacos ikväll, är det typisk fredagsmat? Jag äter sällan det och om jag gör det måste jag vara riktigt sugen på det!



Vilket man blir lite av den här bilden!

Nu blir det handling och matlagning!
Ha en härlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0