Elefantkompis


Bebis första gosdjur! Från "Tant" Sandra, som hon f r o m nu vill kallas.
Ser Du att det är ett sånt djur som jag skrev om här om dagen? Tack snälla,
säger vi alla tre!

Hej hej!
Igår fick jag besök av Sandra på eftermiddagen. Det var jättekul! Vi har inte träffats på väldigt väldigt länge. Så det blev mycket prat och skratt. Så fick hon ju se lägenheten nu med. Det känns så otroligt skönt att ÄNTLIGEN kunna ta hem folk!

På kvällen kikade Simon och Malin förbi, då Arsenal spelade. Och en Arsenalmatch får man ju bara inte missa. Jag ska ta en bild nästa gång på Niclas och Simon, som sitter i soffan med mössorna som påvehattar och sina, ja mycket riktigt, Arsenaltröjor på (tydligen någon slags relik här i hemmet?!) Tyvärr gck det inte så bra igår, men de repade sig ganska fort.

Idag är jag så himla trött. Har haft den värsta halsbrännan någonsin, jag säger det igen: Har man inte varit gravid har man inte haft halsbränna. Jag fick tillslut gå upp och kräkas! Inget jag önskar någon annan!  Men idag är det 24 dagar kvar till BF! Så snart kanske jag slipper det här! Det hoppas jag på.

Nu ska jag krypa ner och kolla film eller sova.

Hoppas Du får en fin och härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Känner igen mig. Har ätit Novalucol sedan första känningen runt v 18 men det hjälper inte nu. I natt var det hemskt, hade så ont att jag kräktes, men fick inte upp något. i dag blir det till att åka till apoteket och testa något nytt märke mot halsbrännan.

2010-12-14 @ 13:22:45
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0