Förlossningen


Denna bilden låg i min "graviditetsmapp" på datorn. Hmm... Det säger väl en
hel del om hur det är att vara gravid? Gott var det iallfall minns jag.

Godmorgon godmorgon!

Nu blir ni allt förvånade, att jag redan är uppe and about. Men det är så att Bebis inte har hållt på att böka runt riktigt lika mycket ,som jag är van vid, sedan igår. Så jag har fått en tid på förlossningen för att se så att allt är bra.

Bebis rör sig ju! Men om man uppfattar att det är minskade fosterrörelser så vill de att man gör en koll, det vill nog alla mammor med! För oj oj vad jag är orolig hela tiden nu. Det är tre veckor kvar tills BF och ju närmre man kommer, desto längre tar tiden och desto mer oroar jag mig!
Vad jag har förstått har många andra det likadant i slutet av sina graviditeter. Nu vill man ju inget hellre än att träffa sin älskade lilla Bebis!

Ikväll ska vi ha min lillebror här hemma, så det blir pizza, film och massa mys! Vill gärna ha lille Tot (som faktiskt är stor och sju år nu!) här innan Bebis kommer. Sedan kommer det nog dröja länge innan någon vill sova över här;)
Imorgon väntar det en årlig julfest, som Niclas familj med vänner har haft i över 30 år. De är oerhört förtjusta i traditioner, min nya släkt, och denna ser jag verkligen fram mot! Vi missade förra årets eftersom det var final i Dansbandskampen.  Tänk att på söndag är det ett helt år sedan finalen! Tiden går så fort. Ni har inte missat att Playtones ska vara med i melodifestivalen OCH är nominerade till en Grammis?? Så himla roligt! Jag är så glad för de!

Nu blir det frukost innan taxin kommer!

Hoppas ni får en härlig dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hoppas det går bra på förlossningen och att allt ser bra ut!! Men det gör det säkert!



Kram vännen

2010-12-17 @ 14:53:37
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vad skönt för er! Nu är ju de små liven "färdigbakade" men jag skulle också bli orolig om det blev för lugnt i magen. Men skönt att allt såg bra ut och att hon är "igång" igen :)



Kram och hoppas du också får en bra helg!!

2010-12-18 @ 13:28:56
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0