God jul...såhär i efterskott!

Dagen innan julafton kom mamma över och gjorde skinka, jansson och sill. Jag skulle hjälpt till, men det blev mest att jag satt och tittade på. Det är ju så när man är lite extra trötter av sig. De där järntabletterna jag ska ta, som jag inte skulle glömma att ta, glömmer jag givetvis var och varannan dag.

Julafton var mysig, men jag var alldeles för trött för att ha den julkänslan som brukar infinna sig hos mig. Men jag hade iallafall mysigt med min familj. Niclas kom vid 00, då han hade firat med sin familj.
Vi hade bestämt att detta var sista julen att fira på varsitt håll... Om man nu kan kalla det fira;) Jag saknade honom väldigt mycket! Så jag blev lite extraglad när han kom.

Idag åkte vi till pappa och julmyste! Min lillebror är så härlig... Han blev så glad när vi kom, och ibland känner jag mig som världens tråkigaste storasyster, som är så trött och tycker att små sjuåringar ska sitta och vara tysta, iallafall när jag är gravid och, ja ett j*vla tjat, trött;)

Nu är det alldeles för sent för att vara uppe iaf, skulle bara kika in och önska god fortsättning!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

God fortsättning på dig med vännen!

Kram kram

2010-12-26 @ 10:53:25
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0