Eringsboda död

I lördags var jag, mamma och hennes vänninor taggade till tusen och skulle åka och titta på Pappa och The Playtones på Eringsboda brunn.

The Playtones & Titanix var jättebra, men allt annat var skit. Hur kan folk åka dit för ett vanligt diskotek??? Det var det värsta jag varit med om. Jag fick sån ångest att gråten satt i halsen och jag kände mig sååå kvävd. ALDRIG MER!!!!!!!!!!
Jag kan faktiskt inte ens tala om exakt varför jag känner så, men jag får ungefär samma känsla när jag åker förbi små industrisamhällen som har en stor motorväg genom hela "byn", en mack som heter ungefär "Sunes livs", en chabbig pizzeria och en busshållsplats. Helst ska det finnas babyblå(sönder vittrade) stenhyreshus också. Och ett fåtal villor.
Detta låter säkert väldigt konstigt men jag får riktig panikångest av sånt. Men lördagen överträffade allt. Det var väldigt väldigt jobbigt.
Vi var där strax efter 21:00 och åkte strax efter 23:00. Sen hade jag en väldigt jobbig och obehaglig känsla hela kvällen.

Summasummarum, även om jag inte gillar Nivå egentligen, blir det fortsättningsvis där jag kommer vara.

Kommentarer
Postat av: Faster

Tur att man skippade Eringsboda den kvällen. Hade i o för sig varit kul att höra grabbsen..... men det blir nog fler tillfällen, förhoppningsvis =)

puss o kram

2010-02-11 @ 22:16:48
URL: http://kito.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0