Svärmorsdröm

Idag var vi ute hos "svärföräldrarna", blev bjudna på en underbar middag med god efterrätt:)
Jag ska bara slå ett extra slag för de två! De är så himla underbara! Jag stormtrivs där hemma och de får mig att känna mig så välkommen.
Eva-svärmor, är så himla snäll och knasig. En perfekt blandning. (sen är det ju ett stort plus i kanten att de gjort en sån himla underbar son också!) Hon tänker och bryr sig om alla, ibland kanske lite för mycket;) Ibland kan jag inte sluta skratta åt henne!(Nej jag tror inte hons kommer köpa min Tivoli Audio PAL bara för att jag skriver det;) )

Jag skulle bara tala om, än en gång, för er hur otroligt lyckligt lottad jag är.

*Jag har VÄRLDENS MEST FANTASTISKA familj och släkt. Alla med sina underbara egenskaper som gör mig så himla glad!
*Jag har i särklass världens bästa föräldrar, syskon, plastbonus-mamma som är så snäll, plus att hon skaffade en helt fantastisk liten lillebror till mig. Ja pappa hjälpte ju till lite han också.
*Jag har helt plötsligt fått en underbar...kan man kalla det "bonus"familj, Niclas familj då!
*Jag har väldigt fina vänner!

* Jag har den mest underbara pojkvännen man kan tänka sig. Jag har verkligen hittat en otroligt fin människa som älskar mig för den jag är, som stöttar mig, håller om mig när jag behöver det. Han har fått mig att inse saker, får mig att känna mig så säker och trygg. Är jag orolig för något så pratar han med mig, lugnar mig och säger fina saker som stärker mig! Jag blir tårögd för att jag är så glad! Förstår ni att jag älskar honom så mycket?! Han har blivit min bästa vän! Underbara underbara och fantastiska Du!


Kommentarer
Postat av: Ma

Du är rätt lyckad du också!

2010-02-04 @ 22:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0