Det hjälper verkligen!

Idag är jag inte alls så mående som jag var igår. Idag är det glömt. Det hjälper verkligen att skriva av sig.

Det är precis som när man inte kan sova, man ligger och tänker o tänker o tänker...Sen vrider man lite på sig och tänker ännu mer. De sakerna man tänker på, går oftast inte att lösa just där och då.
En bra lösning, som faktiskt fungerar, är att skriva ner de på papper.
Det är som att kroppen då fått ut det mest jobbiga och kan börja koncentrera sig på att må bra ist!

Idag är första riktiga jobbdagen på länge, känns det som. Tillbaka på hemmaplan. Skönt.

Jag och Pördey mailar och har oss, vilken lampa är bäst av den och den? Ska vi ta den sängen med de borden? Vilken färg tycker du det ska vara där?
Haha vilken härlig känsla detta är! Vi ska bo ihop, på fredag kikar vi lägenhet. Jisses! Jag kan bara skratta och le nu

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Faster

Men hallååååå!! Det här har jag totalt missat..... vad kul att ni ska flytta ihop =)))

Hade tänkt ringa dig idag när jag var inne och klippte mig.... men sen blev det inte så...och nu ser jag ju att du jobbade ändå. Tänkte vi kunde ta en fika nån dag.

Skönt att det känns bättre idag =)

puss o kram

2010-01-11 @ 20:07:57
URL: http://kito.se/majsan
Postat av: Ma

Du är härlig, lilla Fillefjonkan!

2010-01-14 @ 21:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0