Längtan

Jag längtar otroligt mycket till jag och Niclas hittar en lägenhet som är vår, VÅR från början. Förstår ni? Jag har så mycket inredningsideer så det spritter i fingrarna och på något sätt är det inte alls lika roligt att börja fnula i min nuvaranda lägenhet.

När vi flyttar ihop börjar vi på något som bara är vårt, f*n vad klyshigt och smörigt det låter. Jag längtar så jag spricker...
Jag längtar hem, så mycket att jag spricker, inatt också. Vill krypa ner och kura ihop mig! Det är så härligt att ha en väldigt speciell person att komma hem till. Det gör det båda jobbigt och mindre jobbigt att jobba( haha min meningsbygnad är ju helt fantastisk, i klass med svenska akademin).
Jobbigt- För jag går och längtar hem hela tiden
Mindre jobbigt- För att jag har något så bra att komma hem till. Det kan man leva otroligt länge på.

Godnatt på er! Hoppas ni sover gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0