ångest

Idag är bakisdag, det är då förknippat med ångest. Inte ofta för något särskilt hemskt eller stort som hänt, mer bara att jag PRATAR till förbannelse, tycker allt är gulligt, sött och roligt!! Haha ja herregud, jag skäms faktiskt lite ibland övar saker jag sagt. Hoppas folk har lite förståelse, eller kanske inte ens minns så mycket?;)

Idag har vi iallafall träffat mormor och morfar. Vilket var såå roligt! Det var första gången Niclas träffade de, så det var ju extra kul.
Sen gick vi och hämtade thaimat, köpte chips/dip och kollade på Yrrol. Min absoluta favortfilm. Jag är så glad i den!
Men med tanke på gårdagen hann vi inte se hela filmen, då vi somnade. Trötta som få!

Nu blir det snart en träff med kudden...Igen!

Kommentarer
Postat av: Faster

Tur man är nykterist, så att man slipper ha en liten retfull jävel som sitter på axlen och hånskrattar ;)

puss

2010-03-30 @ 16:29:50
URL: http://kito.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0