come out come out where ever you are!

Idag, efter en gasnka stressig ich virrig dag på jobbet, var det äntligen dags för visning.
Dock känner nog varken jag eller Niclas att det var något för oss. Stora garderober utfirån väggarna, konstiga väggar i olika "nivåer". De som bodde där hade säkert kommit på idag på morgonen att det var visning;) Massa rester etc i diskhon, tandborstar osv. Sen hade de proppat in alla behörigtheter i ALLA skåp och lådor. Lite roligt att man kan vara så olika. När det var dags för lägenhetsvisning i Niclas lägenhet, skurade och fejjade jag som vara den! Inte ens hemma är jag sån;)
- Ne så bostadsjakten fortsätter!

Snart kommer Susanna in till mig, så ska vi äta pizza och mysa lite.

Jag känner för en riktigt EGO-boost. Ska ha det torsdag kväll! Fixa allt som ska göra när man är tjej;) Inpackningar, filningar och allt det där ni vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0