Den stora muggen







Nu sitter jag här igen, med min mugg. Det går åt väldigt mycket kaffe när man är hemma och sjukskriven!

Igår var vi ute och gick. Sådär 100m kanske? Men det var skönt och jag kände inget. Så idag ska jag traska en lite längre prommenad tänkte jag. Sen imorgon ska jag äntligen äntligen upp på stan!! Det ser jag framemot och jag har listor på allt som ska göras. Jag är en riktigt listmänniska! Har listor på över allt, överallt!

Vi kikade även inredning till hemmet! Vad svårt det är. Vad har man i "barn"rum? Vi ska ju ha det sista rummet, till Bebis när den kommer. Men den ska ändå sova inne hos oss. Så vad ska vi fylla ut detta rum med. "Snacka om att ha problem asså";)

Nu ska jag kura ner mig i soffan minsann, kolla på någon bra film och njuta av lugnet, före stormen!
Ha en fantastisk fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0