Eller hur?

Vad försöker jag inbilla mig? Att jag inte har lärt mig än, efter 23 år... Man skulle ju kunna tycka att jag ska sluta vara så otroligt nöjd när jag ena dagen lyckats ta mig upp tidigt, för att sedan tro att jag kan fortsätta med det? Det går aldrig. Så idag har jag ännu inte kommit upp på stan. Jag ska snart åka och handla, sen får jag se hur mycket jag hinner/orkar.

Jag ska kämpa vidare med min morgontrötthet! Jag tror jag måste det. Vad tror ni? Ni som redan är mammor? Hur har ni fått ändra på era morgonvanor?

Ha en härlig dag!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det ändra lite på sig automatiskt när man få barn att man vakna tidigare. Jag var riktigt morgontrött innan Alvin kom, men nu har jag inga som helst problem att gå upp tidigt. Fast blir väl lite så när man har en glad liten bebis som få en att skina upp som en sol klockan sju, då försvinner tröttheten av sig själv. Men vissa dagar behöver man få sova ut lite längre för att orka i längden =)

2010-11-26 @ 21:22:06
URL: http://emelieochkalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0