Fina kläder!


Så himla fina småttiga kläder från Jinne igår! Vi blev så glada! Det är jätteroligt att få små bebissaker.
Det är verkligen sött. De små små fossingarna som ska in där? Kan något vara så litet?


Godmiddag!
Mina dagar verkar bestå av fika;) Jag väntar på Julia som ska komma hit en sväng på lite kaffe och mackor med goda pålägg.
Igår hade vi en helt TV-fri kväll! Så otroligt skönt! Vi pratade, plockade och gick och la oss tidigt och det var så mysigt! Man ska verkligen ta till vara på varandra, nu har vi ju tiden till att bara bry oss om oss, den kommer inte riktigt infinna sig på samma sätt sedan.

Min fantastiska svärmor var nyss här och lämnade sofföverdraget som varit på lagning sedan i aug. Det känns så bra att se sak efter sak falla på plats här hemma. Snart kanske det känns som en riktigt hem? Vem vet!?

Det spänner lite i magen, så jag ska vila en sväng innan Julia kommer

Hoppas ni får en härlig dag, även om vädret inte är det roligaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0