Hej mitt vinterland!



Nu är den här!! Jag vet att de flesta är ganska besvikna nu, men jag tycker det är så mysigt och fint med snö! 
Igårkväll när jag gick hem från Petra så singlade snön ner, det var mysig! Då log jag lite för mig själv! Fint är det!




Hallå i SNÖN!!
Vi får väl se hur länge den håller i sig nu?! Igår var en jättehärlig dag. Först tog jag en mysig och trevlig fika med Elina och Bea, efter det var det dags för en anordnad pysselkväll, tillsammans med svärmor och Niclas svägerska och Tyra (brorsdotter nr 1), samt massa massa andra! Ni ser mitt fantastiska resultat här ovan! Ja, jag blev faktiskt ganska nöjd!
Där fick vi även Janssons frestelse, köttbullar och korv, gott bröd och julmust! Jag hade en jättetrevlig kväll!

Efter det var jag bara hemma och lämnade lite saker, sedan gav jag mig av en sväng till Petra. Så när jag gick hem därifrån kom alltså snön!

Inatt hade jag lite svårt att sova, pga sammandragningar, ont i magen och annat! Jag försöker att inte tänka på eller se sammanband med kroppens "förlossninsförberedelser", men jag har en del. Kanske går det över? Idag blir det iallafall sängläge så får vi se om kroppen känner sig bättre!!

Hoppas ni får en härlig dag oavsett ni är ute i snön eller inne i värmen!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Skulle också vara stolt över den där pepparkaksgubben :) Superfin!

2010-11-24 @ 18:23:28
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Ciis

Vad mysigt med julpyssel! Vill med!! hoppas det är lugnare med maggen nu...

2010-11-24 @ 20:53:08
URL: http://cissa.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vet faktiskt inte vad det är för material i tunikan för jag har klippt bort lappen :P Och bedöma själv vad det är kan jag inte göra (IG i syslöjd, haha). Men tunn och skön är den iaf :)

2010-11-24 @ 22:22:21
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0